IBU WAJIB BELI NI KAT SHOPPEE



Setiap kali anak demam benda yang aku paling kesal & sesal adalah aku tak de termometer yang jenis tembak ni. Punyalah payah aku nak dapat suhu depa sebab budak-budak ni tak nak duk diam-diam.

Jadi ini kali, tutup mata, beli je and u know whatt? Its work. Syok sungguh guna. Kat rumah ni sebenarnya dah ada 4 termometer ni. 2 strip 2 yang biasa(aku suka letak bawah ketiak) & yang ni adalah yang kelima. 

Syok guna yang ni.Siap dapat sekali dengan bateri kot. Aku simpan elok-elok dalam kotak dalam lemari sebab nampak potensi sulung dengan tengah nak buat pistol. Aku bukan apa takut sat lagi ada "filem ratapan mak hg"😅

Belilah korang best tau. Kalau rasa mahal, nak murah lagi boleh guna kod ni "SITIM872". Katanya shoppe bagi murah sampai 8 hengget.

No comments:

Post a Comment