~TIPS JAGA LUKA CZER~

SAYA GUNA TIPS INI UNTUK JAGA LUKA CZER.


Pregnant kali ne ditakdirkan saya  bersalin secara czer. Lepas bersalin tu sy tercari cari bengkung khas utk bersalin cser dan akhirnya sy jumpa page@ Bengkung Moden Cesarean (BMC)

Saya baca testimoni- testimoni yang dah guna bmc ne semuanya berpuas hati. Hati ne pun berkobar kobar nak guna bmc. Saya beli BMC dekat @ Siti Maisarah Mohd Yusof

Penghantaran pun cepat sangat. Hari ne oder esoknya terus sampai. Saya start pakai bmc pada hari ke 10. Kebetulan pada hari bmc sampai tu saya kena pegi klinik. Terus pakai BMC  g klinik.


Cara nak pakai  dia pun semudah abc.Pakai sendiri je. Tak perlu bantuan org lain.Mudahkan.Nak tanggal pun senang.

Apa yg best pasal bmc ne :



1) selain mudah dipakai dan ditanggalkan.

2) ia menyokong abdomen sy terutama sekali kat bahagian perut.

Kalau sebelum guna bmc bila nak berjalan mesti pegang bahagian  perut. Tapi once dah pakai BMC  tak payah pegang perut pun. Jalan pun mcm biasa

3) Kalau duduk dlm kereta mesti wajib pakai BMC sebab  tak rasa bergegar gegar kat bahagian perut.Rasa kejap je.

4) Masa jumpa Dr Pakar O&G haritu,beliau pun kagum tgk luka sy dah sembuh dan menggalakan sy untuk  terus guna BMC ne.

Alhamdulillah rasa bersyukur sgt sebab bmc memudahkan kerja seharian saya dan akan tetap meneruskan memakai bmc walau lepas pantang sebab dia turut membantu saya mengawal nafsu makan sy.kata nak kurus dan sihat kan.😘😘

No comments:

Post a Comment