BENGKUNG MODEN CEASERAN

ANDA BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN (CESAREAN)?

Adakah Bersalin Secara Pembedahan (Cesarean) Menghalang Anda Dari Memakai Bengkung Sewaktu Tempoh Berpantang?

Bagaimana Kalau Saya Katakan ANDA BOLEH MEMAKAI BENGKUNG Walaupun Telah Bersalin Secara Pembedahan (Cesarean)?


Klik Untuk Paparan Jelas
Klik Untuk Paparan Jelas

Apa rahsia saya? Bagaimana saya melakukannya? 
  

Klik Untuk Paparan Jelas

BENGKUNG MODEN CESAREAN

Bengkung Moden yang diimport dari luar negara dan direka khas bagi ibu-ibu yang bersalin pembedahan (cesarean)

Klik Untuk Paparan Jelas
  • Direka khas untuk ibu-ibu yangg bersalin melalui kaedah pembedahan (cesarean). Ia     boleh mula dipakai dalam masa 24 jam selepas bersalin.
  • Sebagai sokongan kepada perut lepas bersalin agar boleh berdiri dengan lurus dan mudah bergerak. Juga untuk mengelakkan dari berasa sakit setiap kali terbatuk atau terbersin
  • Bentuk V Bengkung Moden yang direka untuk keselesaan pemakai. Bahagian bawahnya yang lebih lebar dari bahagian atas untuk memastikan bengkung kejap dibadan, tidak menggelunsur, tidak bergulung, berlipat atau bergerak seperti kebanyakan bengkung yang ada dipasaran.
  • Reka bentuk V bengkung juga adalah sebagai bantuan kepada tulang belakang buat ibu-ibu yangg baru lepas bersalin. Ia juga berkesan untuk menghilangkan sakit belakang yang dialami sewaktu mengandung dan proses kelahiran.
  • Mudah untuk di pakai. Velcro strap boleh dilekatkan di mana-mana bahagian luar bengkung mengikut keselesaan. Ia juga amat berguna untuk jangka masa panjang kerana Bengkung Moden ini masih boleh dipakai walaupun perut sudah kempis dan selepas habis tempoh berpantang kerana materialnya membolehkan "Velcro Strap" melekat di mana-mana bahagian luar bengkung.
  • Bengkung moden lain yang terdapat dipasaran terhad kepada bahagian yang dikhaskan untuk velcro strap sahaja. Selepas beberapa lama dipakai, ia akan menjadi longgar terutama jika ditarik dan telah melebihi tempat untuk "Velcro Strap" tersebut

Perlu saya tekankan disini bahawa bengkung moden ini direka khas untuk mereka yang bersalin secara pembedahan (cesarean) dan telah melalui peringkat R&D (Research & Development) yang berulang kalisebelum diedarkan dipasaran agar dapat memberikan keselesaan dan kesan yang optimum kepada penggunanya. Oleh itu anda tidak perlu ragu-ragu tentang ini.

Sebenarnya saya belum habis menghuraikan kebaikan-kebaikan Bengkung Moden ini kerana banyak lagi kebaikannya yang belum saya beritahu kepada anda
  • Bengkung Moden ini dibuat dari bahan bebas dari getah. Oleh itu ia selesa dipakai, tidak menyebabkan kegatalan, menyerap peluh, tidak panas, lembut pada kulit dan tidak tebal. Ia juga merupakan yang pertama di dunia yang menggunakan latex free material. Dengan keadaan cuaca di Malaysia yang sentiasa panas, ciri-ciri ini sememangnya membantu anda merasa selesa sepanjang masa bengkung dipakai.
  • Melindungi bahagian yang dibedah terutama sewaktu menyusukan bayi di posisi duduk. Bengkung ini bertindak sebagai pelapik dan pelindung tempat pembedahan. Ciri rekaannya juga membantu menggalakkan pengaliran darah, mengecutkan peranakan, mengempiskan perut dan mempercepatkan proses penyembuhan luka.
  • Size bengkung yang lebar (bagi bengkung 4 panel) bukan sahaja membantu mengempiskan perut tetapi juga mengecilkan bahagian pinggul yang telah mengembang sewaktu mengandung.
  • Boleh dibasuh dengan tangan atau dengan mesin basuh.


Tidakkah anda rasa anda patut memiliki Bengkung Moden ini selepas mengetahui kegunaannya?

Bukan itu saja, Bengkung Moden ini juga sebenarnya boleh digunakan oleh...

  • Ibu-ibu yang bersalin secara normal dan pada waktu yang sama perlu menguruskan anak-anak yang lain. Bengkung ini sangat mudah untuk dipakai dan amat praktikal untuk mereka.
  • Ibu-ibu yang berpantang seorang diri tanpa bantuan atau jagaan dari saudara terdekat. Bayangkan diri anda terpaksa berpantang seorang diri… mana nak jaga badan sendiri yang masih lemah dan sakit-sakit selepas bersalin, mana nak jaga bayi lagi… bertambah parah kalau bayi asyik meragam saja sampaikan nak lilit bengkung kat badan pun tak sempat.
  • Mereka yang sedang tercari-cari bengkung yang mudah, praktikal dan selesa untuk dipakai dan menyerap peluh. Saya percaya ada antara anda di luar sana pernah mencuba bengkung moden "strap on" yang terdapat di pasaran tapi anda berasa sangat tidak selesa kerana bahannya yang di perbuat dari getah atau bahan yang tidak menyerap peluh. Akibatnya ada yang mengalami gatal-gatal dan ruam di bahagian perut akibat dari penggunaan bengkung tersebut.
  • Mereka yang ingin mengempiskan perut. Saya pasti ramai diantara anda yang mengalami masalah perut buncit lepas bersalin walaupun berjaya menurunkan berat badan tapi buncit di perut tidak hilang. Ini kerana Bengkung Moden ini boleh dijadikan korset untuk menguruskan badan dan mengembalikan bentuk tubuh idaman. Bengkung Moden ini tidak mengandungi dawai atau besi dibahagian tepi dan belakang seperti kebanyakan korset yang terdapat dipasaran bagi memberikan keselesaan kepada pemakainya. Tahukah anda besi yang dipasang pada korset boleh menyebabkan rasa tidak selesa dan sakit dibahagian belakang?

OKEY!!! 
JOM USHA APA YANG ORANG KATA MENGENAI BENGKUNG MODEN


ok..... akak-akak...puan-puan....ibu-ibu...
ini adalah testimoni customers saya sendir
baca ye semua....

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

HAAAAAA...... Macam mana?
dah terbuktikan BMC ni memang selesa dan sangat sesuai dengan 
ibu-ibu yang bersalin Cesarean



Untuk perhatian puan-puan dan ibu-ibu sekalian. BMC disediakan dalam dua ciri. Iaitu:
  • 4 Panel
Klik Untuk Paparan Jelas

  • 3 Panel
Klik Untuk Paparan Jelas


Keterangan Bengkung 4 Panel & Bengkung 3 Panel

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

ok....disebabkan bengkung ini ada 2 kategori.... so bergantung kepada anda untuk memilih mana-mana mengikut keselesaan anda.... best kan......

SAIZ UKURAN BENGKUNG

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas



CARA PAKAI BMC 

Ada 2 cara untuk memakai bengkung moden ini :-

CARA 1

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

 CARA 2

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

  
      Masih ragu-ragu?



Kenapa anda mesti biarkan masalah

Perut Buncit
Perut Menggeleber
Body tiada Cutting

berada dalam diri anda..sedangkan ada cara untuk menyelesaikannya?


ohhhh....noooo....
jauhkan masalah ini pada akuuu...
huhuhu...



Klik Untuk Paparan Jelas


BERTINDAK SEKARANG!!!




OK ....Jom kita baca testimoni lain banyak-banyak....baru la yakin...

Klik Untuk Paparan Jelas
 ok..... huhu.... ni saya ye puan-puan...Alhamdulillah..... saya berjaya ye..... seronok tak terhingga tau.... Saya boleh...kenapa tidak anda kan.....



Klik Untuk Paparan Jelas


Klik Untuk Paparan Jelas


Klik Untuk Paparan Jelas


Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas


Klik Untuk Paparan Jelas


Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

Klik Untuk Paparan Jelas

 OKAY!!! Macam mana..... Menarik bukan
Anda patut memilikinya
Jangan Tungu Lama-Lama

OHHH.... SEBELUM TERLUPA

Klik Untuk Paparan Jelas

 Kami mempunyai Lesen Perniagaan Sah daripada 
Suruhanjaya Syarikat Malaysia.
so... jangan ragu-ragu dengan kami
Note: Maaf ada maklumat yang terpaksa di padam disebabkan maklumat sulit


Klik Untuk Paparan Jelas



Sekarang Terpulang Kepada
Tindakan Anda!

Jangan terlalu ambil mudah dengan masalah gagal kempiskan perut selepas bersalin pembedahan.   

Masih ingatkah impian anda untuk mahu kelihatan langsing dan menarik selepas bersalin? Inilah masanya untuk anda merealisasikan semua impian. Lakukan pelaburan sekarang juga

Jika anda masih berlengah maka sampai bila-bila anda akan berlengah. Satu cara sahaja untuk atasi masalah berlengah ini iaitu BERTINDAK SEKARANG.

Hanya tindakan pantas yang mampu merubah diri serta nasib seseorang. Jangan biarkan perut anda yang besar selepas bersalin itu kekal begitu dan menghalang diri anda untuk kembali langsing seperti dahulu.


UNTUK KEBERKESANAN
MAXSIMA

Apa kata anda cuba SET TAMBAHAN kami


 PIPER GEL MILD HOT

Klik Untuk Paparan Jelas

Piper Gel MILD Hot – Membantu Kempiskan Perut Anda Dengan Lebih Cepat

Salah satu petua kempiskan perut dengan lebih cepat adalah dengan menggabungkan pemakaian bengkung moden bersama gel piper
  
Apa kata anda cuba Gel Piper

Terdapat banyak Gel pelangsing dipasaran pada hari ini. Namun saya mengesyorkan anda mencuba Gel Piper kerana KELEBIHAN berikut yang tidak ada pada gel pelangsing yang lain.
  • Dibuat dari bahan-bahan berasakan herba iaitu ekstrak daun sireh. Flavournoid dan Polyphenol yang terdapat dalam daun sireh membantu menegangkan kulit yang telah kendur selepas bersalin
  • Mengelakkan kedutan kulit dan membantu melancarkan pengedaran darah
  • Selamat digunakan oleh ibu yang meyusukan anak.
  • Tiada Warna. Ia tidak meninggalkan kesan di pakaian atau di bengkung anda
  • memberikan hasil tindak balas yang optimum.
  • Membantu tubuh membakar lemak & selulit   
  • Mengecutkan tisu kulit untuk membentuk tubuh kembali langsing
  • Tidak berbau. Kebanyakan gel pengempis perut dipasaran berbau seperti minyak angin dan berbau herba. Oleh itu ia boleh dipakai sewaktu hari bekerja.
Kesan tindakbalas
Pemakaian yang sempurna akan memberi kesan hangat lebih dari 12 jam.

Cara penggunaan
  • Usapkan secara arah lawan jam pada tempat yang berlemak.
  • Untuk kesan yang lebih baik guna bersama bengkung moden dan senaman.
  • Sapukan gel piper ini diperut dan pinggul anda setiap kali sebelum memakai Bengkung Moden.
PERHATIAN!!!

Untuk mengelakkan anda dari menyapu gel sehingga overdose dan menyebabkan rasa pijar, sebaik-baiknya sapu sedikit dahulu dibahagian pinggang dan perut. Jika tidak terasa panas barulah ditambah gel lagi sehingga anda rasa panas.



MANDIAN HERBA

Klik Untuk Paparan Jelas


Khasiat dan kegunaan herba mandian aura :

  • Untuk membuang angin didalam badan
  • Untuk menyegarkan urat sara
  • Untuk menyegarkan badan, memulihkan tenaga yang lemah dan menghilangkan stres
  • Untuk menghilangkan bau bada
  • Membantu melancarkan pengeluaran susu ib
  • Membantu mengatasi masalah kebas-kebas dan sengal tulang, sendi dan otot badan sewaktu didalam pantang

SABUN HERBA

Klik Untuk Paparan Jelas

Sabun herba ini dapat membantu mengurangkan selulit di pinggang dan punggung serta membantu menghilangkan rekahan supaya warna kulit kelihatan seragam. Ia sesuai digunakan setiap hari bagi menghilangkan kesan rekahan dan mengecilkan saiz badan.

Kelebihan / Fungsi & Manfaat Sabun Pelangsing Slimming & Firming Soap
  • Melangsingkan badan
  • Menganjalkan kulit
  • Mengurangkan selulit
  • Melicin dan melembutkan kulit
  • Membersih dan memudarkan tanda hitam pada kulit,celah paha dan ketiak.
  • Memudarkan tanda rekahan (stretch mark) pada perut.

Kandungan / Bahan / Ingredients dari Extra Herbal Slimming & Firming Soap

  • Seaweed Extract
  • Iny Extract
  • Lime Bossom Extract
  • Lanolin Oil
  • Natural Gel Soap
 Cara  Pakai / Menggunakan Sabun Pelangsing Badan:
  • Buat buih pekat (creamy type) menggunakan sedikit air.
  • Urut pada kawasan pinggang dan punggung dengan urutan dari bawah ke atas   beberapa kali.
  • Biar seketika supaya herba dapat meresap ke dalam kulit.
  • Bilas dengan air bersih.
Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Kesan yang luar biasa boleh dilihat selepas penggunaan selama sebulan.

 UNTUK DAPATKAN HARGA SET
YANG ISTIMEWA
Klik Untuk Paparan Jelas


BERTINDAK SEGERA!!
10 terawal dalam sehari
akan menerima harga set murah
dan free gift


 Price

Jika Puan-puan tiada TELEGRAM
Sila Isi Maklumat Di Borang
Di Bawah




Untuk Maklumat Lanjut
 CLICK




Puan. Siti Maisarah
(0189143678)



Disclaimer: Setiap penggunaan produk kami adalah bergantung kepada keadaan badan seseorang pengguna. Penggunaan produk kami juga perlu digunakan secara konsisten dan berterusan bagi menampakkan hasil yang baik.