BERBENGKUNG UNTUK IBU BERSALIN PEMBEDAHAN (CESAREAN). RISIKONYA?

Teks : Siti Maisarah Mohd Yusof
Foto : Google 
Entry: 2

RISIKO POSITIF /FAEDAH BERBENGKUNG

1- Mengempiskan perut dan mengurangkan berat badan.

2- Melindungi organ dalaman & membolehkannya kecut dan kembali ke tempat asal.

3- Mengetatkan perut dan otot yang longgar.

4. Penyusuan susu ibu- Membantu poster yang baik ketika menyusukan bayi. Kurang rasa sakit pada luka dan lenguh-lenguh. Ini salah satu rahsia kejayaan penyusuan saya selama 2 tahun.

5. Mencegah dari makan berlebihan

Apa kata anda selepas baca semua kelebihan ni? Percaya atau tidak bergantung pada diri. Bagi saya semua faedah yang disebutkan diatas sangat-sangat betul. Berdasarkan pengalaman saya yang sangat tegar menggunakan Bengkung Moden Cesearan. Saya amat-amat berpuas hati. Semua yang disebut diatas dialami oleh saya dan yang paling penting kalau tak pakai rasa tak lengkap. Berbengkung membantu memudahkan penyusuan susu ketika dalam pantang. Sakit dan lenguh dapat dikurangkan. Alhamdullilah dengan izinnya.


______________________________________
Assalamualaikum...
Ada tak kenal kawan-kawan atau sedara mara atau anda sendiri yang pernah mengalami masalah sukar untuk kembali ramping selepas bersalin secara pembedahan ?
Saya ada produk yang boleh membantu ceaseran moms yang mengembalikan saat indah ini tanpa sebarang kesan yang buruk ke atas ibu atau anak.
more info??
Wassup (0148371485~Puan Sara)
atau
Boleh Juga rujuk Link PRODUK diatas

No comments:

Post a Comment