Day 14 31.3.2019/Selasa




Day 14
31.3.2019/Selasa

1) Fb story harini masih pasal lipatan baju hati kental, sekukuh klcc😂. 

Sebelum ni aku lipat ikat getah, elok, kukuh cuma tak tahan penuh getah atas lantai. Bertahun-tahun jugaklah guna cara getah ni. Nasib tahun ni sel-sel otak semakin pintarrrrr.

2) Budak Raihanah buat musim covid ni fashion show dia.

Masuk bilik air nak basuh tangan, baju terkena air sikit. Tukar. Pastu sat lagi masuk bilik air nak pee-pee. Seluar pulak basah sikit. Tukar. Sepanjang hari  duk main-main tukar baju. Geram betul. Rasa masa basah nak spin je dia dalam mesin bior kering sama-sama.

3) Ingat nak buat fb live bersama queen of merajuk & king of pujuk. 

Time live,Mama niat nak pakai mask. Aku tak suka tengok muka sendiri 😂  tak selera.  

5) LPPKN mintak aku buat poster untuk kempen depa. Demi mengekalkan hubungan silaturrahim yang erat & mesra. Aku dengan rela hati pakai elok sikit tangkap gambar. Termakbul niat aku nak pakai mask.

No comments:

Post a Comment