UPU dan SPA


Dekat story Hari ini saya ada cerita pasal macam mana cara nak pilih course ketika membuat pilihan UPU.

Cara saya tu sebenarnya digunakan untuk bantu student saya yang tak tahu nak pilih course apa dan keliru sama ada course tersebut mempunyai peluang pekerjaan.

Ini cari saya yang tak sempurna yea, Kalau korang ada cara  sendiri, boleh go on ikut cara masing-masing sebab  matlamat kita sama untuk bantu siapa-siapa yang nak isi UPU.

Ok, kalau korang tengok story aku, kau akan perasan aku buka web SPA untuk tunjukkan kos dan peluang pekerjaan tawarkan.

Jadi kat bawah ni adalah gambar  contoh jadual yang perlu korang buat untuk memudahkan korang isi UPU nanti.

Senang je pilih pekerjaan, tengok kos  dan dah boleh isi.

Bye🤗 Semoga Membantu
-bengkung czer-

No comments:

Post a Comment