Day 15

1 April 2020
Day 15

1) Tak sabarnya nak tunggu 14/4/202. Rindu amat bumi penang. Moga ada sinar. Baju raya anak tantan i ada kat pejabat oiii. Bior raya tak ziarah orang pun, baju harus baru yoo.

2) Aku dah pencen bawang rangers. Jadi isu-isu semasa yang negatif aku hide je. Harini aku mengeji orang, ntahkan esok aku pulak dikeji. Oh, nooooo.. 

3) Live lagi ker kita???
Kalau live lagi, berpurdah lagilah aku. Jemu jugak tengok muka sendiri 14 hari ni🤣 kanda jangan jemu pulak tau

4) Anak-anak macam biasa masih berkhemah. Khemah buatan macam biasa. Cuma Si Raihanah upgraded sikit harini jadi beauty consultant. Pakaikan bedak di pipiku tapi punyalah sakit, ditampar-tampar mukaku ni. Merah natural tak payah blusher dah

5)Terlupa nak updated story pagi tadi. Malam nilah updated semua. Macam biasa story i tak pernah tak best.

-bengkung czer-

No comments:

Post a Comment