AKU & JADUAL


Dalam bisnes aku ni konsisten. Aku sentiasa bergerak Walaupun slow. Dan sesungguhnya aku memang slow yang amat tapi i'm never stop.

Bila slow tapi tak pernah berhenti ni makna kata sale sentiasa ada, untung pun ada tapi tak banyak sebab tu dalam hidup aku suka jadual. Aku suka atur hidup aku. Baru aku nampak halatuju aku. Buat makan-makan pun aku boleh ada jadual usahkan dalam hidup.

Aku terjebak dengan jadual menjadual ni sejak dari sekolah rendah lagi. Aku suka buat jadual harian. Aku suka buat jadual belajar. Kalau boleh semua benda aku  nak atur. Baru aku rasa clean and clear.

Bila atur tapi tak dapat ikut it's ok but if  tak ada perancangan langsung yang tu tak ok.

Complicated lah. Tak nak ceritalah. Cuma satu je nak bagi tahu. Aku nak post status ni pun aku dah atur sebulan yang lalu tajuk dia😅. Harini baru impian jadi nyata.

Ini kisah benar,
kakak bengkung Czer

No comments:

Post a Comment