AYAM AZ ZAIN




AYAM AZ ZAIN

Ingat tak titew tanya pasal ayam ni
Thank you yang sudi layan
Tetiba kita ternampak kat plastik ada no center dia. Dia pun reply mcm kat bawah.

Dia camni sebenarnya awok-awok semua
Ayam organik ni macam-macam kat pasaran.
Produk muslim, tak suntik, tak bagi hormon.
Yang ni mana-mana produk pun sama.
Yang beza dari segi makan & cara penternakan.

Ayam bismi, Ayam mumtaz makan dedak  sebab tu saya tak mau. Ni bukan atas sebab saya cerewet na.. 

Anak aku 2 orang eczema. Yang sulung tu langsung tak boleh panas. Habis badan dia gatal-gatal. Aku asyik pikir macam manalah masa depan dia. i need to do something. Pemakanan eczema ni aku bukan google na. Memang ada coach yang pantau.

Jadi, aku kena cari yang makan bijirin sahaja. Dia macam ni eczema ni banyak punca tapi punca utama apa-apa sakit adalah makanan yea. Alhamdullilah, saya suka je, sebab sakit ni 1 family terus dapat makan sihat. Mama pun makin rajin.

  • Doakan anak saya yea. Moga membantu

No comments:

Post a Comment